EN TR
EN TR

KURUMSAL CRM SİSTEMİ

KURUMSAL CRM SİSTEMİ

 

 

CRM Nedir?

Bugün büyük holdinglerden küçük, orta ölçekli ve mikro ölçekli firmalara kadar tüm firmaların satış karlılıklarını artırmak için başvurdukları yöntem CRM yazılımlarıdır. Müşteri ilişkilerinde verimlilik ve etkinlik sağlamak adına öncelikle müşterinin neye ihtiyaç duyduğunu iyi anlamak ve bu ihtiyaca uygun ürünler geliştirmek, sonrasında ürünü doğru müşteriye, doğru zamanda, doğru fiyatla ve doğru bir yerde sunmak gerekmektedir.

CRM (Customer Relationship Management) ya da “Müşteri İlişkileri Yönetimi”, müşteriyi dinleyerek satış için yeni stratejiler geliştirmek anlamına gelmektedir. CRM yazılımları bu amaç için geliştirilen tüm yazılımlara denmektedir. Yani CRM yazılımları, var olan müşteriyi korumanın yanı sıra potansiyel müşteriye de ulaşarak yeni müşteriler kazanmak ve tüm bu müşteri kitlesini elde tutarak sonuçta markaya ve ürüne bağımlı ve sadık müşteriler elde etmeyi amaçlayarak yapılan tüm çalışmalara verilen genel isimdir. CRM yazılımları ile müşteri kendini özel olarak hisseder, dolayısıyla firma veya ürün için müşteride bir bağımlılık oluşur.

 

CRM ile Entegre Görev Yönetimi 

  • Müşteriler ve fırsatlarla ilişkilendirilmiş görev yönetimi 
  • Ekiplerin etkin koordinasyonu
  • Pazarlama-Satış projeleri için süreç yönetimi

“Pazarlama ve satış ekiplerinin, müşteri odaklı koordinasyonu”

 

 

 

 

 

CRM Yazılımlarının Firmaya Sağladığı Katkılar Nelerdir?

CRM yazılımları ile temel amaç; her firmada olduğu gibi karlılığı artırmaktır. CRM yazılımları ile firma; müşteriyi dinleyen, anlayan ve isteklerine hızla cevap verebilen, aynı zamanda potansiyel müşterilere ulaşarak var olan müşterilerine yeni sadık müşteriler ekleyen, ürünleri arasında çapraz satış gerçekleştiren ve siparişleri hızla satışa dönüştüren bir kurum haline gelir. CRM yazılımları ile müşteri klasik anlamda genellenmez, analiz yapılabildiği için müşteri detaylarına inilir.

Satış aşamasında CRM yazılımları ile müşterinin tüm satın alma alışkanlıkları ve detayları bilindiğinden, satış işlemi kolaylaşır. Ayrıca işlemi gerçekleştiren satış personelinin performansı da çok net olarak CRM uygulamaları üzerinde izlenebiliyor. Pazarlama aşamasında ise işlemi otomatik hale getirerek satış personelini tüm kampanya bilgilerine ve çapraz satışa yönlendirmektedir. Müşteriyi dinlemek ve iletişim kurmak içinse firmaların mutlaka CRM yazılımları kullanması gerekiyor. İyi bir CRM uygulaması ile kurulmuş müşteri servisi, firma açısından daha fazla müşteri ve daha fazla karlılık anlamına gelmektedir. CRM uygulamaları ile bilgiler müşterinin ihtiyacına uygun olarak sınıflandırıldığından, özellikle satış ve pazarlama personelinin gün içinde vakit kaybetmesi önleniyor.

Bulut ve yerinde kurulum, iş yönetim yazılımı CRM’den finansal çözümlere kadar her alanı destekler ve her zaman her yerden ayrıca her cihazdan kullanılabilir. Orta ölçekli işletmelerin yeni fırsatlar yakalamalarına, büyümelerini hızlandırmalarına yardımcı olur ve iştiraklerin esnekliklerini korurken, merkez ofis kaynaklarından faydalanmalarını sağlar. Size tüm bu faydaları danışmanlık hizmetimizi de sunarak sağlamayı hedefliyoruz. Böylece işletmenizi büyütebilir ve akıllı işletme yolculuğuna atılabilirsiniz.https://www.zeneks.com.tr/isletmeniz-icin-dogru-crmyi-secme/