SAP Business One Çözüm Özellikleri

İş Alanına göre Özellikler


Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) SAP Business One ile pazarlama, satış ve hizmet süreçlerini ustalıkla yönetin ve müşteri bağlılığı sağlayın. Pazarlama Daha etkili kampanyalar, talep oluşturma, sınıflandırma ve satış ekibine devir için kişiselleştirilmiş müşteri bilgilerinden yararlanın. Satış Eksiksiz bir satış gücü otomasyonu elde edin ve müşteri iletişiminden faturalamaya kadar hesap yönetimini iyileştirin. Servis Çalışanlarınızı, üstün hizmet sunmak ve müşteri memnuniyetini artırmak için ihtiyaç duydukları araçlar ve bilgilerle donatın. Finans Finansal durumunuzla ilgili gerçek zamanlı bilgi edinin, temel muhasebe süreçlerinizi düzenleyin ve nakit akışınızı daha iyi yönetin. Finansal ve yönetimsel muhasebe Birden çok birim, kur ve raporlama standartları için hesapları yönetin. Nakit akışı yönetimi Nakit durumunuzla ilgili gerçek zamanlı bilgiler için müşteri ve tedarikçi ticari işlemlerini kullanın. İnsan Kaynakları (İK) Organizasyon yönetimi, işgücü yönetimi, mesai takibi ve çalışan self-servis süreçleri gibi İK süreçlerini düzenleyin. İşe başlatma Çalışan iş başlangıçlarını basitleştirin, çalışan ve yöneticilerin ilgili bilgilere erişimini kolaylaştırın. Mesai takibi ve işgücü yönetimi Mesai, işgücü ve tazminatları daha etkili yönetin. İK self-servis süreçleri Çalışanların satın alma süreçlerini, kişisel bilgilerini ve mesai kartlarını kendilerinin yönetmesini sağlayın. Bordro Bordro süreçlerini yönetip üçüncü taraf bordro sağlayıcıları için arayüzlerden yararlanın. Talep ve onaylar Kurallara uygun satın alma talepleri oluşturup izleyin, onayları otomatikleştirin. Tedarik Zaman ve maliyet tasarrufu için çalışanların kendi tedariklerini yapmalarını sağlayın. Tedarikçi bilgilerini merkezileştirerek, daha iyi anlaşmalar yapın. Kaynak kullanımı Tedarikçi ve ürün bilgileri için merkezi bir veritabanıyla daha iyi fiyatlarla anlaşmayı, birden çok tedarikçi sözleşmesini yönetmeyi kolaylaştırın. Satın alma Şirketinizin satın alma faaliyetlerini düzenleyin ve satınalmacılara gerçek zamanlı bilgilerle daha iyi anlaşma olanağı sunun. Proje Yönetimi SAP Business ByDesign ile her düzeydeki projeleri yönetin. İşbirliğini sağlayın ve ekiplerin gerçek zamanlı yönetmelerini, sunmalarını ve izlemelerini kolaylaştırın. Proje yönetim verimliliğini artırın Positively impact project delivery Projeleri daha kârlı yürütün Tedarik Zinciri Yönetimi (SCM) Daha iyi arz-talep uyumuyla tedarik zinciri verimliliğini iyileştirin, müşteri ve tedarikçi işbirliğini düzenleyerek esnekliği artırın. Ürün geliştirme Pazara çıkışı hızlandırın ve müşteri isteklerini karşılayan ürün tasarımlarını sağlayın. SCM kurulumu Tedarik zinciri modelleme için tedarik ağınızı ve yerleşimini net bir şekilde görün. Planlama ve kontrol Satınalma planlamasına istisna bazlı bir yaklaşım ile malzeme akışlarını planlayın. Üretim, depolama ve lojistik Verimli bir şekilde yüksek kaliteli ürünler üretin, üretimi daha iyi yönetin ve ilgili süreçleri otomatikleştirin.




İşletme Ölçeğine Göre Özellikler


Üst Orta Ölçekli İşletmeler SAP Business One orta ölçekli işletmelerin yeni fırsatlar yakalamalarına, değişime hızla ayak uydurmalarına ve genel iş performansını iyileştirmelerine yardımcı olur. ERP bulut yazılımına her yerden erişim mümkündür ve değişen iş modelleri, uluslararası genişlemeler ve yeni pazarlarda başarı için önemli bir destektir.

  • Talebe göre: Siz hazır olduğunuzda çalışmaya hazır
  • Bilgilendirici: Çalışanlarınıza gerçek zamanlı analitik gücü
  • Genişletilebilir: İş ihtiyaçlarınıza uyar
  • Kolay kullanım: Kullanıcı benimsemesini ve verimliliğini artırır
  • Mobil: İş bilgilerine her zaman her yerde erişim
  • Global: 90'ın üzerinde ülkede
Büyük Kurumların İştirakleri Tek bir ERP uygulamasıyla iştiraklerinizin görünürlüğünü, verimliliğini ve kontrolünü artırın. İki katmanlı, bulut tabanlı iş yönetim yazılımımız satış, dağıtım ya da hizmet türü iştiraklere sahip büyük kurumlar için idealdir. İştiraklere ilişkin yerel bilgiler ve esnekliği, kurum merkezinin kaynakları ve istikrarıyla birleştirir.
  • İştiraklerinizi her birine özgü ihtiyaç, yapı ve süreçlere göre yönetin.
  • İştirak ekleme, sona erdirme ve yönetmeyle ilgili maliyetleri ve çabaları azaltın.
  • Kurumsal organizasyonunuz ve iştirakler arasındaki entegrasyonu ve işbirliğini iyileştirin.
  • Hızla işe koyulun, yerleşik yazılımlar için gereken büyük sermaye yatırımından kaçının.




Endüstriye Göre Özellikler


Üretim Üretim operasyonlarınızın entegre, gerçek zamanlı durumlarını izleyin, maliyetleri azaltmak ve müşteri ihtiyaçlarına daha hızla yanıt vermek için tüm süreci optimize edin.

  • Süreçleri düzenleyip entegre ederek üretim verimliliğinizi artırın
  • Yeni satış kanalları, kanal ortakları ve pazarların yönetimini kolaylaştırın
  • Her müşteriye 360 derece bakarak müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırın
Profesyonel Hizmetler Finans, müşteri ve proje yönetimi gibi birçok profesyonel hizmetlerinizi entegre edin ve otomatikleştirin.
  • Proje planlamasından yürütülmesine kadar gerçek zamanlı bilgi elde edin
  • Doğru hizmetleri geliştirin, zamanında teslimi sağlayın, başarınızı devam ettirin
  • Müşteri yaşam döngüsüne ilişkin daha çok bilgi ile hizmetlerinizi doğru hedefe yönlendirin
  • Yüksek müşteri değeri planlayıp sunarak şirketinizi farklılaştırın
  • Portföy hedeflerinize ulaşmak üzere proje ve müşteri kârlılığını değerlendirin
Toptan Satış Dağıtımı Talebi doğru öngörün ve stok maliyetlerini azaltmak, müşteri memnuniyetini artırmak için hızla harekete geçin.
  • Tedariki optimize etmek ve kârlılığı sağlamak için talebi öngörün
  • Tedarik zinciriniz hakkında bilgi edinin ve uzun teslim süreli malzemelerin teslimatını izleyin
  • Stok seviyelerini ve işletme sermayesini optimize etmek için operasyonel maliyetleri düşürün
  • Fiyat odaklı şirketlerin rekabetine rağmen müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırın
  • Kanal ya da bölgeden bağımsız olarak müşterilerinize tek iletişim noktası sunun




Teknik Özellikler


API'ler ve SDK API ve SKD'lara erişimle geliştiriciler ve sistem yöneticileri, kendilerine özgü iş ihtiyaçlarına göre SAP One'ı özelleştirebilir, geliştirebilir ve diğer arka ofis sistemleriyle entegre edebilir. Office Entegrasyonu SAP Business One uygulamasının Microsoft Outlook ile entegrasyonu Outlook'tan kişiler, e-posta, randevu ve görevlerin eşzamanlanmasını sağlar.

  • Gelen e-postalar ve randevulardan hizmet talebi ve fırsat oluşturun
  • Microsoft Excel'de veri indirme esnekliği. Excel'den SAP Business One sistemine veri aktarma özelliği
Girdi-Çıktı Yönetimi
  • Basılı, faks, e-posta dokümanları üretin
  • Firma içeriğinin dış iletişimini sağlayın ve e-posta, baskı, faks gibi çıktı kanallarıyla dışa gönderin.
  • Kullanıcıların e-posta ile görev bildirimleri kurmalarını sağlayın
Temel Kullanıcı Özellikleri ve Son Kullanıcı Kişiselleştirmeleri
  • SAP Business One çözümünü her kullanıcının tercihine göre kişiselleştirin
  • Hızlı bağlantıları, en son haberleri ve yerleşik raporları kişiselleştirin
  • Tüm ekranlarda ekran bölümleri ya da birleşimlerinin yerleşimini düzenleyin
  • Ana kullanıcıların tema, şirket logosu ve iş ihtiyaçlarına göre özel alanlar eklemelerini sağlayın. Bu uyarlamalar formlarda, raporlarda, kullanıcı arayüzlerinde (UI) ya da proje kapsamı dahilinde entegrasyonlarda kullanılabilir
İş Akışı Konfigürasyonu
  • İş dağıtım kurallarını kullanarak iş süreçlerinize göre çok adımlı onaylar tanımlayın
  • İş senaryolarınıza göre bildirimler ya da e-postalar için özelleştirilmiş kurallar oluşturun
Collaboration Window Collaboration Window kişiden kişiye işbirliği ve harici cihazlar ve servisler için bir merkez görevi gören masaüstü entegrasyon aracıdır. E-posta gibi iletişim kanallarını kullanarak iş ortaklarıyla iletişimi sağlar ve iş ortaklarıyla ve iş akışı ile ilgili bilgileri sağlar. Ayrıca Business One sistemi içindeki kaçırılan alarmlar, görevler ve bilgilendirmelerin yanı sıra SAP Business One ile entegre telefon entegrasyon çözümlerindeki yanıtsız çağrılarla ilgili bilgileri de sunar. Geçiş Yüklemeden önce verinin hazırlanması ve değerlendirmesi için hızlı ve etkili bir yol sunan SAP Business One Migration aracı manuel geçiş işlerini azaltıp, uygulamaya alma gecikmelerini önleyerek maliyetleri kontrol eder. Yerleşik Destek Kullanıcıların herhangi bir Business One ekranından (tanı verilerinin otomatik olarak toplandığı) bir arıza kaydı oluşturmalarını sağlar. Oluşturulan kayıt harici bir araç olmaksızın izlenebilir ve işlenebilir. Ek olarak kurumsal arama entegrasyonu kullanıcıların benzer kayıtları ya da çözüm ve sorun giderme bilgilerini aramalarını sağlar. Kurumsal Arama Kurumsal arama bütün Business One çözümünde arama yapmayı sağlar. Her ekranda etiket/yapışkan not oluşturulması ve bunların kurumsal arama ile aranması mümkün olur. İş Analitiği Geniş ve esnek iş analitiği özelliği kullanılarak yönlendirilmiş prosedürlerle özel raporlar kolaylıkla oluşturulabilir. Raporları yalnızca belirli kullanıcı/görevlere atayarak raporların görünürlüğü de kontrol edilebilir. İş Konfigürasyonu Çözümün yaşam döngüsü boyunca, herhangi bir zamanda, teknik beceriye gerek duymadan, günlük iş ihtiyaçlarına göre uyarlayın. Toplu İşleme ve Zamanlama Özellikleri Arka planda çalıştırmak üzere iş verilerinin toplu olarak işlenmesini destekler. Yinelemeli zamanlama özelliği işlemin belli aralıklarla düzenli olarak gerçekleştirilmesi için kullanılabilir. Yardım Merkezi/Eğitim Merkezi Business One'ın temel özelliklerinin yanında kılavuzlara, kullanım bilgilerine, kurumsal bilgilere erişim sağlayın. Ayrıca topluluklar ve sorun giderme dokümanlarına, yönlendirme modellerine ve kullanıcı rolüne göre görevlere ulaşın. Güvenlik Güvenli e-posta özellikleriyle bütün gelen ve giden dokümanları virüsler ve yetki temelli hizmet kullanımı için tarayın. Tek giriş noktası özelliği Business Business One ürününün güvenli olmasını sağlar.